Wednesday, June 10, 2009

Baby, I am back


Au trecut 6 luni de cand am decis sa nu mai postez nimic pe blog.Motivele vi le spune cu alta ocazie...poate.
Am revenit on line pentru putzinii mei prieteni adevarati si oameni care imi sunt dragi...
Sunt in Peru la vreo 12.000 km de Romania si sunt fascinat de fiecare clipa petrecuta aici.Intr-o ora voi pleca spre Lima de unde voi pleca in una dintre cele mai traznite calatorii.Ce voi face? Voi calatori spre Machu Picchu cu unul dintre autocarele locale.Ma voi opri in cateva orase si locuri super tari.Voi vizita lacul Titicaca si altele....Puteam merge cu avionul dar adrenalina nu se compara:) Nu stiu cand voi avea acces on line dar probabil voi mai posta din cand in cand.
Mi-a venit taxiul asa ca...Adios!

Sper sa ne vedem vii si sanatosi!

1 Comments:

At 9:33 AM , Anonymous Ana said...

heeei tony! ma bucur ca scrii iar in blog si ca ai parte de un timp frumos acolo! te pup si sa ne revedem cu bine in iulie!! enjoy every second!! pup

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home