Thursday, June 11, 2009

Aventura PERU...pte (1)



Miercuri seara la 9pm urcam intr-un autocar al companiei Peruane ¨Cruz del Sur¨ www.cruzdelsur.com.pe Stiam ca ele sunt faine din exterior dar niciodata nu as fi crezut ca ele vor fi cele mai faine autocare cu care am calatorit vreodata.De ce?Sunt Volvo, tip Marcopolo, au 2 etaje super confortabile(am avut loc la etaj, kiar la ¨parbriz¨)Au TV,aer,WC si kiar internet wirelles.Seara, o stuardesa ne-a servit cina iar dimineata pranzul.Am vazut si 2 filme.Ce sa mai, exact ca in avion doar cu mai multe...turbulente.De fapt, kiar mai tare decat in avion fiindca seara am jucat Bingo cu tot autocarul.Ni s-a dat cartonase si stuardesa zicea niste cifre.O tipa a castigat un bilet gratuit retur Lima...
La urcare am fost verificati ca la aeroport iar un ¨bodyguard¨ne facea poze tuturor.Bineinteles ca am zambit ca sa iasa poza bine.Toate astea sunt masuri de siguranta.
Cele 14 ore petrecute in bus kiar au fost super super tari.Am mers pe Panamerican Highway, de-a lungul Coastei Pacificului.Apoi am trecut printre dune imense de nisip, ore prin desert si munti abrupti de-ti taia respiratia...Senzatia si peisajul au fost de zile mari...
Am ajuns in Arequipa- al 2lea oras ca marime are Peru.Aici este Tara Canyoanelor.Cel mai mare Canyon se afla in apropiere.Am intarziat cateva ore fiindca exact azi in Arequipa are fost niste manifestatii de strada destul de violente si politia nu permitea nici unui transport sa intre in oras.Totul e bine.
In 1 ora plec spre Cuzco iar deacolo cu trenul spre Machu Pichu...
Maine dimineata sper sa-l vad pe ¨piciu¨.

Am plecat.

1 Comments:

At 11:09 PM , Anonymous Anonymous said...

hei!!! ce tare!!! dar ar fi super daca ai posta si cateva poze..chiar daca nu suntem cu tine, macar sa ne imaginam. sa stii ca deja ne e dor de tine:( cand vii, inauguram bucataria!!ani.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home