Friday, June 12, 2009

Aventura PERU...pte (2)




Se pare ca aventurile se tin lantz de mine iar adrenalina nu scade nici un pic.Va scriam din Arequipa cu cateva ore inainte de a pleca spre Cusco.Bine, plecam cu autocarul dar la vreo 200 km de Cusco...drumurile erau blocate din cauza manifestatiilor de strada.Asa ca mi-am luat ruxacul si am decis sa ma deplasez mai departe singur(nu se stia cand se vor debloca drumurile iar eu nu aveam timp de stat).Initial am mers pe jos si am trecut bariera de oameni si pietre de pe drum.Apoi, am mers cu motocicleta cu inca in tip si o tipa(ambii peruani).Apoi, am luat-o pe scurtaturi schimband 2 masini(am stat in portbagaj cu inca 2 persoane).In final am mers intr-un fel de maxi taxi cu o multime de peruani.Eram singurul Gringo (asa zic ei celor cu pielea alba si ...Ma distreaza cand ii aud pe strada pe copii aratand cu degetul spre noi si zicand ¨Solo Gringo!!!¨)
Pe la 11am am ajuns in Cusco.M-a intalnit un prieten si m-a ajutat sa ajung la hotel.Apoi mi-am luat biletul de tren pt.maine.Maine merg la Maccu Picchu.La el se poate ajunge doar cu trenul si apoi bus sau urcat.Apoi am facut niste tururi pe aici si am vazut orasul si diverse ruine ale Inkasilor.Imi place ca aici taxiul costa 3 soles (1 USD) indiferent unde vrei sa mergi.
Fiindca Cusco e la vreo 3.000 m deasupra marii,unii au rau de la altitudine.Eu sunt super ok si sanatos chiar daca am mancat...multe lucruri interesante.Apropo de mancare,in seara aceasta merg sa mananc porcusor de Guineea la gratar.Apoi la somn, ca maine trenul pleca(cu sau fara mine la 6,37am..dar mai bine cu mine).

Toata ziua de maine o voi petrece la Macchu Picchu.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home