Saturday, June 13, 2009

Aventura PERU..pte (3)




Azi l-am vazut pe cel mai ¨macho¨dintre toti picii.L-am vazut pe Machu Picchu si a fost ...WOW! Nici mai mult,nici mai putin.Super-super tare!!!
La acest oras misterios al Inkasilor (si una dintre cele 7 minuni ale lumii)se poate ajunge doar cu trenul.Nu sunt alte cai de acces.Asa ca la 6am eram in Gara din Poyos(un orasel langa Cusco)si ma imbarcam cu alti turisti spre o super calatorie.Erau turisti din toata lumea dar in special din USA, UK, Franta, Germania si Israel.Lume de toate felurile si culorile.
Trenul a fost f.comfortabil si curat.Ne-au servit micul dejun si timp de 3 ore am admirat peisajul din jur.Trecand printre vaile si peste rauri (cunoscute doar de Inkasi acum multi ani) nu ma puteam dezlipi de geam.Printe munti se auzea doar zgomotul locomotivei ce scotea fum negru...
Cand am ajuns la destinatie, a trebuit sa luam un autobuz si am mers vreo 20min.Apoi, am urcat vreo 15 minute si in final l-am vazut in toata splendoarea-Machu Picchu.
Misterul acestui oras nu a fost descoperit inca nici azi.Este considerat patria Inkasilor.Stucturile de piatra au fost ridicate in sex.XV dar descoperite abia in 1900 de catre un explorator American.Un taran din apropiere i-a zis de niste ruine fascinante undeva in munti.Acest explorator a mers sa vada ruinele descrise de taran si asa a fost descoperit singurul oras ramas intact al Inkasilor.Invadatorii Spanioli niciodata nu au reusit sa il gaseasca iar Inkasii l-au parasit pentru a nu fi distrus de colonisti...
Pozitionarea, arhitectura, conexiunile, rezistenta lui Machu Picchu il face fascinant chiar si astazi cand suntem in era super moderna...
Nu voi putea sa va descriu in cateva randuri totul ce am vazut azi.
Apoi, in 1 ora plec mai departe.Merg spre lacul Titicaca sa vad insulele plutitoate.
Ah, ieri cand plecam sa mananc Porcusor de Guinea un prieten Peruan mi-a zis ca ei nu mananca Porcusori de Guinea inainte de culcare.Asa ca am mancat...friptura de Alpaca (un gen de Lama) si a fost buna de tot!

1 Comments:

At 1:04 PM , Blogger Unknown said...

Whaouh superbe vue .un rêve

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home