Thursday, June 18, 2009

Transportul in Aventura PERU...pte



Transportul in Peru?O NE-BU-NI-E!!!
Dupa ce am vazut cum se circula in Peru, am impresia ca Romania este un fel de Germania iar soferii din Romania sunt cei mai disciplinati soferi de pe Mapamond.
Eu am vazut multe la viata mea dar traficul din America Latina l-as trece la categoria "sport extrem".
-Despre moto taxi.Oricine poate conduce aceste moto triciclete.Nu ai nevoie de permis.Senzatia de a merge in ele este super tare.Te bucuri ca ai ajuns la destinatie in viata!!!Din punct de vedere tehnic, sunt... varza,motor slab, incheieturi invekite.Oricum,merita sa aveti aceasta experienta!Este...de neuitat. Prietenii stiu de ce :)
-Despre masini.In general au masini super veki.Am vazut si cateva Lada din anii '70Nici o Dacie dar o multime de Tico.Aceste masinutze sunt la mare cinste acolo.Bine, sunt perfecte pentru marimea peruanilor.Intr-un Tico incap lejer vreo 5-6 peruani.Peruanii...stiu de ce :)
-Despre biciclete.Au un fel de triciclete cu care duc orice:marfa, oameni, produse.Te ajuta sa scapi de kilogramele in plus dar poti sa iti pierzi si... viata.Triciclistii stiu de ce:)
-Despre avioane.Companiile aeriene de baza sunt LAN PERU si STAR PERU.Au avioane super faine si moderne.Stilul lor de customer care insa este foarte ...latin.Daca nu confirmi biletul cu o zi inainte te poti trezi ca ti-au anulat biletul.Des accepta overbooking(rezervare exagerata)si apoi anuleaza la greu.Nu prea te poti baza pe zborurile lor.Nu sunt punctuali.
-Despre haos si saracie.Eu sunt o persoana ordonata si organizata.Consider acestea niste calitati de baza ale oricarei persoane...Unii nu le vor intelege niciodata dar...
Ma shokeaza legaturile direct proportionale ale saraciei, haosului si dezordinii.Incepand de la haosul in trafic, in guvernare, in administrarea timpului si terminand cu organizarea de zi cu zi.Cum e traficul in tarile civilizare si bogate? Ordonat.Cum e condusul in tarile in curs de dezvoltare? E VARZA!
Sesizati legatura? De ce?...
...Prietenii stiu de ce:)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home