Thursday, July 30, 2009

Elections in Moldova-Let The Party Begin!


Ieri au fost din nou alegeri Parlamentare in Republica Moldova.La 7,45am eram cu toata familia la sectia de votare si am fost surpins sa vad cat de aglomerata era.Am salutat cativa prieteni din high class ai parintilor mei si apoi intrat la sala in care se vota.Aparent era o sarbatoare dar se simtea tensiunea.Era clar:acum ori niciodata...
Comunistii au obtinut 48 de mandate si partidele de opozitie 53.Am castgigat sau am pierdut? Cert e ca e mai bine acum.Putzin mai bine dar tot ne-au cam "facut"comunistii.Multi din generatia a 3-a au votat secera si ciocanul.De fapt in total ei au fost vreo 700.000 de cetateti ai Republicii.Restul din totalul de 2,5 milioane(care au mai ramas in Republica) au fost impotriva.
A fost o campanie murdara si cea mai tensionata de pana acum.
Acum avem o sansa.Sansa este o aliantza intre partidele de opozitie.Cu toate ca democratia face aici primii pasi, sper ca opozitia a inteles ca singura sansa este ALIANTZA.Altfel, ne mananca lupii si izolarea inca 4 ani...

Ma gandesc la cateva fraze geniale din filmul "Braveheart"...

FREEDOM!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home