Sunday, July 05, 2009

Good bye USA!!!


In 7 ore din acest moment plec. Plec spre aeroport.Plec spre Romania.Astazi se incheie calatoria mea maXXXima in America de Sud si America de Nord.O calatorie care mi-a umplut inima de bucurie, speranta si multumire.Chiar daca bagajul este limitat, voi duce cu mine unele dintre cele mai frumoase amintiri ale vietii mele…
Astazi, 6 iulie 2009, decolez din Atlanta la 12,35pm.Apoi, vizitez pentru cateva ore New York-ul.De acolo zbor spre Bucuresti.In Romania sper sa ajung marti, 7 iulie…2009 
Nu sunt prea entuziasmat de intoarcerea mea in RO si de fapt de fiecare data entuziasmul meu legat de intoarcerea in RO scade.Ma voi intoarce atata timp cat voi avea motive suficiente. Diferentza o fac oamenii sau poate nu…

Aventura nu se incheie aici.Adevarata aventura abia incepe…

Good bye America! Untill next time :)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home