Friday, July 03, 2009

Georgia Aquarium(Atlanta)-the largest in the World

Zilele trecute am facut o multime de lucruri interesante: am vizitat downtown Atlanta si am petrecut un timp duper HOT:) apoi am mers la un parc de diXtractii aquatice numit WhiteWater si am testat toate toboganele de acolo,ieri am fost in Alabama unde am facut rock climbing la greu.
Azi insa, voi posta cateva poze de la vizita pe care am facut-o la Aquarium-ul din Atlanta, cel mai mare din lume...
Georgia Aquarium este situat in inima Atlantei,USA (in apropiere de the World of Coca Cola, CNN ---pe care le-am vizitat).Are peste 31,000 m2 de apa si este casa la 120.000 de animale si animalutze marine reprezentate de 500 de specii.A fost constuit pe 81.000 metri2 in urma donatiei de 250 milioane de dolari din partea fondatorului lantului de magazine Home Depot pe nume Bernie Marcus.In 2001 Bernie si sotia sa au decis construirea Aquariumului din Atlanta.Ei au vizitat 56 de aquariumuri din 13 tari inainte de a face design-ul celui mai mare Aquarium din lume...Mai multe puteti afla daca dati click aici
Cuvintele nu pot descrie fascinatia pe care o traiesti vazand totul ce are de aratat Georgia Aquarium.Nu este prima mea vizita aici dar de fiecare data mai descoper ceva nou si interesant.Niciodata nu ma pot satura sa privesc adancul Oceanului pe care-l gasesc aici...
Surpriza deosebita pe care am avut-o a fost ...Titanicul.In cadrul Aquariumului din Atlanta a fost organizata o expozitie temporara in care se pot vedea/vizita parti ce au ramas din faimosul vas "Titanic".Am fost pe Titanic.Este ceva incredibil.




Acesta este locul meu preferat din tot Aquariumul...Este de vis...



Trecand prin Tunelul Rechinilor...



Pestele Piranha---"Pofta Buna si Sarbatori Fericiti":)



Some dreams can be touched...


My dreams will go on...

1 Comments:

At 11:52 PM , Anonymous ana said...

locul tau preferat din Aquarium este fascinant... am dat click pe poza si nu ma mai saturam privind...cred ca in realitate iti taie respiratia!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home