Saturday, July 04, 2009

Rock climbing ROCKS!

Ieri am facut rock climbing(catzarare pe stanci).Rock climbing-ul este un sport al corpului dar si al mintii.Imi plac provocarile de a atinge culmi noi si ...imposibil de atins:)
Impreuna cu cativa prieteni am mers in Alabama, la Sand Rocks unde am petrecut intreaga zi.Peisaj superb.Vreme excellenta.Companie adevarata.
Am escaladat cateva portiuni.Ultima a fost cea mai grea fiindca avea "acoperis"-loc unde poti urca doar folosing muschii mainilor si degetele.
Am fost singurul din gashka noastra care a ajuns pana sus.Am batut un nou record...


On the top of the World, baby!!!!!!!!!!!!!


Depasind imposibilul nu este imposibil...



Bradon era cel care ma asigura.E o senzatie ciudata cand stii ca viatza ta kiar e in mainile altcuiva.


Rusty aka "The Pan" este maestrul nostru, Yo' aka "Machu Piccu" si Bradon aka "Michael Phelps".Prietenii stiE de ce ;)


Don't stop at the top.Reach for the stars...
Cheers!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home