Saturday, June 27, 2009

DiXtractie la MaXim 1.0---Kneeboarding (USA)

Viata are multe parti frumoase asa ca astazi voi vorbi despre Kneeboarding.
Kneeboarding (skiatul acvatic pe genunchi) este un sport nautic inventat in Carolina de Sud(USA) in a.1965.Abia in a.1988 a devenit un sport acreditat de Asociatiile Sportive Internationale.
Acum 2 zile cativa prieteni din Atlanta m-au invitat sa mergem pe lacul Lanier, sa ne plimbam cu barca superba pe care o au si sa ne DiXtram la MaXim practicand sporturi nautice.Primul sport a fost kneebording-ul.Nu am mai facut niciodata asa ceva dar...


A fost super tare!


Am mers kiar si cu spatele si am facut si cateva piruete...


Fiindca nu toate "skemele" imi ieseau din prima, din cand in cand mai faceam si "cascadorie acvatica" :)


Chiar daca nu faceam fatza unor valuri si cadeam, ma ridicam si iarasi zburam deasupra apei insa cu mai multa fortza si indemanare.




Life is good.Kneeboarding rocks!!!!

2 Comments:

At 11:32 PM , Anonymous ani said...

mda...arata a distractie intradevar....te invidiez!:)

 
At 12:07 AM , Anonymous ana said...

super experienta!!! cred ca te-ai simtit minunat!! :) ma bucur tare!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home