Sunday, July 05, 2009

Happy 4th of July America! Happy Freedom day!


Despre America am tot auzit si auzim mereu la TV, radio, in ziare etc.
Imi amintesc ca bunicii ne povesteau cum au asteptat 50 de ani sa vina Americanii si in locul lor au venit...rusii.
U.E.si altii ne zic astazi ca Americanii sunt o super putere ce vrea sa domine intreaga lume, ca sunt inculti, ca stiu doar sa manance si sa se uite la fotbal american...
Ce cred eu despre Statele Unite ale Americii?
Este una dintre cele mai frumoase tari de pe glob.Spun acest lucru ca o persoana care a vizitat 18 tari pana in prezent.Este una dintre natiunile care ani la rand a fost si a ramas in multe aspecte un exemplu in democratie, economie, afaceri, sport, disciplina personala si multe altele.America este leaganul libertatii.
Am cunoscut America intalnind si lucrand cu oameni din diverse paturi sociale ale USA, am cunoscunt America vazand personal diverse parti ale ei si traind experiente unice aici.
Este normal sa ne formam o parere in functie de informatia pe care o avem.Totusi, ce facem cand sursa de informare este alterata? Oare nu cumva media promoveaza doar aspectele negre ale Americii? Des am vazut ca intreaga lume incearca sa arate cu degetul doar la greselile facute de Americani.Este adevarat ca s-au facut greseli(asa cum si guvernantii din Romania fac multe prostii), este adevarat ca in America exista inculti (asa cum si in Romania exista analfabeti), este adevarati ca USA se implica in actiuni militare departe de granitele SUA(orice Natiune care ar fi fost super putere ar fi facut la fel si va asigur ca nu va doritzi o super putere ca si China sau Iranul.Sa vedeti atunci "libertate")...
Nu voi putea include in acest post toate adevarurile si lucrurile din spatele scenei legate de USA.Postez doar cateva:
-America a setat baremul democratiei si libertatii pe culmi neatinse de nici o alta Natiune
-America este tara care acorda cel mai mult ajutor altor Natiuni
-America este tara in care f.multi dintre cei mai inteligenti oameni ai planetei au reusit sa isi puna visele in aplicatie

...Uneori poate avem impresia ca fara noi si fara Romania, aceasta lume ar fi ramas in Epoca de Piatra dar sunt sigur ca toti oamenii cu IQ decent considera aceasta doar o gluma buna:) Din cauza asezarii geopolitice, a spiritului nostru si ale altor lucruri, noi ca si Natiune nu avem un cuvant prea greu de spus pe Mapamond.Ceea ce putem face este sa invatam de la alte Natiuni cum putem fi mai buni.Cum putem ajunge la stele.

Pe parcursul vizitei mele in USA am vazut anul acesta, 2009, inceputul declinului acestei Natiuni extraordinare.Motivele sunt diverse dar realitatea e clara:SUA incepe sa nu mai fie ceea ce a fost si deaceea incepe sa decada.

Ieri, 4 iulie, am sarbatorit cu prieteni dragi Ziua Independentei.Da, am mancat multe bunatati, am povestit, am ras, ne-am uitat si am aruncat artificii si petarde.Nu exista loc mai potrivit pentru a sarbatori Ziua Indepedentei USA decat in USA.
America isi pierde pozitia de super putere fiindca isi schimba valorile pe care a fost cladita aceasta tara cunoscuta ca si "Land of the Free.Home of the Brave"

Principiile si valorile tale te pot duce spre stele sau te pot ruina.Eu vreau sa ajung la stele.Tu?

1 Comments:

At 9:43 AM , Blogger Unknown said...

I enjoyed listening to U2 on your blog. Ironic....while in Romania, I got tickets to see U2 at Vanderbilt on July 2, 2011.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home