Saturday, June 27, 2009

Back in good old USA



De cateva zile m-am intors in America de Nord.Sunt in Altanta si ma bucur de fiecare clipa aici.In urma calatoriei mele in Peru, printre altele, m-am intors si cu inca 2 nick name-uri:”Gringo”---din partea Peruanilor si “Machu Picchu” ---din partea prietenilor mei Americani Detalii in privat.

Aici in USA ma bucur de prieteni, de verdeatza, de caldura, de apa, de mancare…Da, in Peru e o alta lume unde foarte des viata nu este prea roz pentru locuitorii ei.Despre o alta fatza a Americii de Sud si in special despre o alta realitate din Peru voi reveni in curand.Da, in Peru exista 2 extreme si distanta dintre acestea este foarte mare…

Statele Unite ale Americii.O tzara pe care o iubesc.O iubesc pentru multe motive.Totusi, prefer sa le pastez doar pentru mine asa ca nu le veti gasi descrise aici.
Dupa perioada de “tacere” am decis sa fiu mult, mult mai selectiv in subiectele si lucrurile postate pe blog. Voi fi mult mai discret cu aspectele personale.
Pe de alta parte, voi fi mult mai direct in alte aspecte. In ultimile luni mi “s-a luat” de multe lucruri care ne-au infectat societatea, cercul de prieteni, colegi si poate chiar vietile…Despre astea si multe altele vor scrie fara cenzura…

Viata este scurta.Cum imi traiesc eu viata?....Dar tu?...

1 Comments:

At 12:13 AM , Anonymous Anonymous said...

foarte frumos:) o bucurie deplina am regasit aici...pe acasa cand mai ajungi?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home